Palm Berpeluh - meletihkan Semua Kemungkinan Menyembuhkan Ia

Palm Berpeluh - meletihkan Semua Kemungkinan Menyembuhkan Ia

Jika anda berlaku untuk menjadi salah satu daripada begitu banyak berjuta-juta orang di seluruh dunia yang dibebani dengan masalah mempunyai berpeluh sawit yang berlebihan, maka anda harus sedar bahawa tidak melakukan apa-apa untuk membantu menyelesaikan ia benar-benar bermakna sumber yang lebih mendalam tentang rasa malu dan harga diri yang lebih rendah -esteem untuk anda. Berikut adalah beberapa perkara yang anda perlu mengambil melihat ke dalam untuk mengetahui lebih lanjut mengenai keadaan ini hiperhidrosis palmar atau keadaan berpeluh berlebihan tapak tangan dan tangan.

Sebaik sahaja anda merasakan bahawa tangan dan tapak tangan anda menjadi terlalu berpeluh dan lembap, melakukan bahagian anda kerja rumah dengan melayari melalui Internet untuk tidak terkira banyaknya sumber yang ada untuk membantu anda memahami gangguan berpeluh ini lagi. Penyelidikan tentang faktor-faktor yang mungkin boleh menjadi sebab untuk mendapatkannya. Dengan cara itu, anda akan dapat untuk menyesuaikan-patut jenis rawatan atau membetulkan anda boleh gunakan untuk keadaan berpeluh anda.

Pastikan anda mempunyai sapu tangan atau kain bersih dengan anda pada setiap masa. Dengan cara itu, anda akan dapat untuk mengelap peluh di tapak tangan dan tangan anda bila-bila masa anda perlu. Ini adalah penting terutamanya apabila anda adalah jenis orang yang terdedah kepada berurusan dengan begitu banyak orang yang berbeza; dan oleh itu, perlu untuk berjabat tangan orang yang anda memenuhi atau berurusan dengan.

Jadikan ia satu titik bahawa anda sentiasa tenang, santai dan selesa. Dengan cara itu, anda menghalang kelenjar peluh anda daripada mendapat overexcited dan mendapat hiperaktif; dan dengan itu, mereka tidak akan menghasilkan peluh begitu banyak. Oleh kerana kedua-kelenjar peluh cenderung untuk menghasilkan lebih banyak daripada apa yang badan anda sebenarnya memerlukan minit mereka mendapatkan dirangsang.

Menggunakan semua kaedah semula jadi mungkin untuk merawat keadaan anda berpeluh sawit sebelum mengambil kaedah yang lebih maju rawatan. Bukan sahaja prosedur pembedahan dan teknik invasif akan kos anda lebih banyak wang, tetapi mereka juga akan membawa anda beberapa kesan sampingan yang mungkin jauh lebih buruk daripada apa yang anda mengalami sekarang. Saya cadangkan anda mula pertama dengan kaedah tradisional untuk merawat tapak tangan berpeluh seperti mendidihnya daun teh sage dan menggunakan air rebusan untuk mencuci tangan anda. Ia merupakan teknik yang dikenali berkesan untuk tamadun awal.

Kemudian anda juga boleh memilih untuk over-the-kaunter produk seperti deodoran roll-on, antiperspirants dan deodorizers semburan, salap topikal, serbuk talkum dan lain-lain lagi. Semua produk-produk ini dikenali untuk membantu menghapuskan berpeluh yang berlebihan di tangan dan tapak tangan anda dalam sekelip mata, tetapi hanya pada jangka pendek atau sementara waktu.

Sebaliknya, ia perlu menjadi jangka panjang atau penyelesaian kekal yang anda mahu, hanya meminta doktor anda mengenai pelbagai alternatif kepada ubat-ubatan yang cepat. Terdapat prosedur pembedahan untuk dipilih untuk satu, dan juga sebagai pilihan untuk pergi melalui suntikan Botox atau proses iontophoresis. Dalam mana-mana pilihan anda pergi untuk, pastikan anda berunding dengan doktor anda untuk keselamatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar