Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Sinusitis

Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Sinusitis

Terdapat lebih daripada 37.000.000 sinusitis penghidap setahun, dan mungkin jumlah sebenar mangsa adalah lebih tinggi. Kebanyakan kes tidak dilaporkan, kerana tidak semua pesakit pergi berjalan ke doktor untuk mendapatkan bantuan.

Ramai yang merasakan bahawa tidak ada banyak yang doktor boleh lakukan selain daripada menetapkan ubat, dan ramai yang berhati-hati dengan pihak yang banyak memberi kesan bahawa mengambil biotic anti boleh memberi anda. Belum lagi yang sering sinusitis kembali dengan sepenuh hati selepas bekalan 10 anda ubat habis.

Sekarang lebih daripada biasa kami sedang mencari satu cara semulajadi untuk menyembuhkan badan kita. Kami sedang mencari memberi kesan sampingan yang boleh kita menyambut dengan tangan terbuka, tidak memberi kesan sampingan yang lebih teruk bahawa masalah awal!

Malangnya, jumlah mangsa sinusitis yang semakin meningkat pada kadar yang membimbangkan, dengan setiap tahun melaporkan nombor yang lebih tinggi. Sudah tentu, di mana terdapat penyakit ada keuntungan di suatu tempat, dan orang-orang yang tidak keuntungan yang menjadi mangsa!

Kita semua tahu bahawa industri farmaseutikal adalah pelbagai bilion dolar industri tahun, dan mereka tidak mendapat apa-apa wang dengan mengubati resdung anda! Resdung ini menambah kepada keuntungan mereka!

Menjijikkan bukan? (pun tidak bertujuan!)

Mengapa keadaan ini merebak begitu cepat?

Walaupun, tidak apa-apa cara untuk mengetahui dengan pasti, kemungkinan bahawa diet kita mungkin ada kaitan dengannya itu. Sebahagian besar daripada kita tidak makan dengan baik cukup untuk benar-benar mendapatkan semua vitamin dan mineral yang kita perlu menjaga diri kita pada kesihatan yang optimum.

Sebagai contoh, kerajaan mencadangkan kira-kira 60mg vitamin C setiap hari, namun itu adalah hampir tidak cukup untuk mencegah kekurangan! Zink merupakan satu lagi mineral yang amat sedikit di dalam kebanyakan makanan, namun perlu untuk perkembangan sel kesihatan. Arnab adalah baik tahu untuk penglihatan yang sangat baik, terima kasih kepada vitamin A yang terdapat dalam lobak merah, tetapi berapa ramai daripada kita yang memakai cermin mata?

Itu yang berkata, mengapa menyebut ketiga-tiga vitamin khusus?

Kerana, yang diambil dalam jumlah yang betul, mereka boleh menghapuskan walaupun resdung paling kronik! Jelas sekali, bukan sesuatu yang doktor kejiranan mesra anda mahu anda ketahui.

Belum lagi bahawa ketiga-tiga mereka yang dinamik ini juga mempunyai sisi memberi kesan. Memberi kesan sampingan yang biasa adalah penglihatan yang lebih baik, sistem imun yang lebih kuat, nafas lebih segar dan lebih baik mencari kulit.

Sudah tentu, seperti semua ubat, anda perlu tahu berapa banyak apa yang perlu diambil, dan apabila mengambilnya. Mengetahui ini bukan sahaja akan menghilangkan resdung tetapi juga menghalang mereka daripada datang kembali. Tidakkah itu berita baik?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar