Adakah Air Betul matter?

Adakah Air Betul matter?

Semua masalah yang berbeza yang orang menghadapi secara teratur, dehidrasi seolah-olah menjadi salah satu yang adalah yang paling sering diabaikan. Oleh kerana badan kita terdiri hampir sepenuhnya air, menafikan diri daripada sumber semula jadi ini adalah benar-benar menafikan kami sebahagian dari apa yang kita perlukan untuk hidup. Itulah sebabnya ia biasanya disyorkan bahawa anda minum mana-mana sahaja dari 8 hingga 10 gelas air setiap hari, sebaik-baiknya setengah daripada berat badan anda dalam auns. Jadi orang yang berat £ 150 perlu minum sekurang-kurangnya 75 auns air sehari atau lebih kurang 2.5 liter.

Bukan sahaja anda perlu mengambil kira jumlah air yang anda minum untuk hidrat diri anda, anda perlu mengambil kira jenis air yang anda minum juga. Terdapat perbezaan besar antara air alkalizing yang dibuat melalui ionizer dan jenis air paip yang biasanya mengisi gelas kami. Itulah mengapa ia adalah idea yang baik untuk bukan sahaja melihat jumlah air yang anda minum, tetapi juga jenis air yang anda minum.

Ramai orang cenderung untuk melihat kepada air botol untuk memberi mereka apa yang mereka perlukan. Dalam realiti, bagaimanapun, air botol biasa adalah benar-benar tidak jauh lebih baik daripada air yang keluar dari paip anda. Ia adalah satu perkara yang sebenarnya, salah satu air botol yang lebih mahal baru-baru ini berlari iklan yang mengambil ladang di sebuah bandar besar di Amerika Syarikat. Iklan ini pada dasarnya menyatakan bahawa ia tidak dipanggil dengan namanya kerana ia telah botol di Cleveland. Sebagai tindak balas, jabatan air Cleveland berlari beberapa ujian ke atas air botol ini dan beberapa yang lain. Apa yang ia dapati adalah bahawa ia mengandungi lebih arsenik, antara beberapa bahan kimia lain daripada mana-mana air diuji lain, termasuk mereka sendiri.

Jadi bagaimana anda tahu apa yang anda minum adalah benar-benar baik untuk anda? Salah satu-satunya cara untuk melakukan ini adalah untuk membersihkan air diri sendiri dan untuk mengalkali ia dengan ionizer air. Apabila anda melakukan ini, anda menukar keseimbangan pH air yang mempunyai beberapa manfaat yang berbeza yang sihat. Sebagai contoh, ia menjadi antioksidan dan menyampaikan lebih antioksidan ini daripada segelas jus oren. Bersama-sama dengan itu, ia mengembalikan keseimbangan pH semula jadi yang sering hilang dalam ramai di antara kita dan yang menyebabkan banyak masalah kesihatan yang sukar.

Jika anda ingin memastikan bahawa anda melakukan perkara yang terbaik untuk badan anda, anda perlu memberikan air yang diperlukan dan langkah-langkah yang benar-benar akan membuat perbezaan. Dengan menggunakan air alkali yang telah disucikan, yang betul-betul apa yang anda lakukan. Sebagai perkara fakta, ia adalah salah satu cara sahaja yang anda perlu lakukan untuk memastikan bahawa anda melakukan apa yang betul untuk diri sendiri dan keluarga anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar