Funginix Vs Zetaclear - Satu Kajian Perbandingan Dua Popular Rawatan Kulat Nail

Funginix Vs Zetaclear - Satu Kajian Perbandingan Dua Popular Rawatan Kulat Nail

Hari ini di kaunter pasaran sesak dengan pelbagai produk yang dirumuskan untuk merawat kulat kuku dengan mereka semua mendakwa sebagai yang terbaik atau yang paling berkesan. Satu perdebatan antara dua produk tersebut, Funginix vs Zetaclear, yang telah menjadi agak popular di kalangan pengguna, terutama diperhatikan kerana banyak laporan keputusan yang baik menggunakan sama ada jenama.

Walaupun Funginix nama yang baru, produk sebenar tidak seperti yang sebelum ini dijual di bawah nama Fungisil itu dan pada masa itu, beribu-ribu orang berkata mereka telah menggunakannya untuk berjaya merawat kulat kuku mereka. Dan Zetaclear telah berada di pasaran lebih lama daripada Fungisil atau Funginix dan telah menjadi sangat popular sejak itu dengan ulasan yang tidak terkira banyaknya dan testimoni touting keberkesanannya.

Tetapi, dengan kedua-dua produk berkongsi jumlah yang agak sama pujian daripada pengguna, bagaimana seseorang boleh menyelesaikan menyangkal laporan mengenai keberkesanan relatif mereka dan akhirnya tahu mana yang akan bekerja terbaik untuk mereka?

Funginix - Satu Nama Baru untuk Rawatan yang Ditubuhkan

Yang dibuat oleh The Sisquoc Healthcare Corporation, sebuah syarikat terkemuka yang aktif dalam bidang merawat kulat kuku serta penjagaan kulit dan kecantikan, Funginix, pertama kali dihasilkan di bawah Fungisil nama yang pada bulan Julai 2008. Ini lebih produk kaunter yang direka untuk merawat kuku kulat telah dijenamakan semula di bawah Funginix nama pada bulan Mei 2010 walaupun bahan-bahan yang tidak berubah.

Penyelidikan kami yang luas bersama-sama dengan ujian komprehensif mengenai Funginix dan ulasan pengguna menyimpulkan bahawa produk ini adalah salah satu rawatan utama untuk kulat kuku dan ramai yang mencadangkan ia sebagai rawatan pilihan pilihan mereka. Dalam ujian kami, 36% daripada orang yang melaporkan melihat peningkatan dalam kulat kuku mereka selepas dua minggu dan dalam tempoh enam hingga 12 minggu, lebih daripada 80% melaporkan jelas, kuku berkilat. Dalam masa tiga hingga enam bulan, sebahagian besar daripada mereka yang mengalami kes yang lebih teruk kulat kuku jari kaki berkata kuku mereka akhirnya jelas.

Funginix, yang tidak mengandungi bahan kimia dan tidak menyebabkan kesan sampingan, adalah sangat mudah untuk memohon dengan berus aplikator dimasukkan dan mengandungi dikenali agen anti-kulat semulajadi dicampur bersama-sama dalam dos terapeutik untuk keberkesanan maksimum. Sesetengah bahan-bahan dalam Funginix termasuk cengkih, bunga melur, lavender, rose hip, badam manis, dan minyak pokok teh, semua digunakan dalam jumlah yang tertentu, bersama-sama dengan vitamin E, ekstrak bearberry, kapur barus, mentega biji koko, dan menthol.

The Sisquoc Healthcare Corporation menawarkan jaminan wang kembali 60 hari jika pelanggan tidak berpuas hati dengan produk mereka untuk apa-apa sebab bersama-sama dengan memberikan perkhidmatan pelanggan yang tiada tandingan membuat Funginix pasti satu pilihan yang baik untuk mempertimbangkan untuk merawat kulat kuku.

Zetaclear - Satu Rawatan Leading untuk Kulat kuku Sejak 2007

Pertama dikeluarkan pada bulan September 2007, Zetaclear adalah rawatan topikal dijamin oleh Kesihatan Buy, sebuah syarikat yang disenaraikan dalam Persatuan Produk Semulajadi dan pencipta lebih daripada 80 ubat-ubatan alternatif, untuk merawat kulat kuku hodoh.

Selain banyak ulasan mencadangkan ia sebagai nombor satu rawatan untuk kulat kuku, salah satu kajian baru-baru ini kita sendiri rawatan homeopati ini menyimpulkan bahawa Zetaclear memang salah satu cara yang paling berkesan untuk membasmi kulat kuku jari kaki, dan seperti Funginix, syarikat itu menawarkan pengguna kadar kepuasan lebih daripada 80%.

Dalam ujian kami, kira-kira 40% daripada pengguna Zetaclear melaporkan melihat beberapa peningkatan selepas masa hanya satu minggu dan dalam masa enam hingga 12 minggu lebih daripada 80% mengatakan kuku mereka adalah jelas, berkilat dan nyata lebih baik. Dan, mereka yang mempunyai kes yang paling teruk kulat kuku jari kaki berkata, mereka telah sembuh daripada masalah mereka dalam masa tiga hingga enam bulan.

Pendekatan dua bahagian Zetaclear unik tidak dapat dibandingkan dengan produk yang sama dan termasuk rawatan gel topikal digunakan secara langsung kepada kuku terjejas dengan berus aplikator disertakan bersama-sama dengan semburan homeopati yang digunakan secara lisan untuk merawat kulat kuku kedua-dua dari dalam dan juga di luar badan. Pengguna mempunyai pilihan untuk menggunakan rawatan topikal semata-mata tetapi ia adalah dinasihatkan untuk menggunakannya sempena semburan yang perlu ditadbirkan di bawah lidah. Bahan-bahan dalam semburan yang direka untuk meningkatkan sistem imun badan, memberikan kekuatan tambahan untuk melawan sebab-sebab dalaman kulat kuku sama ada ia adalah ketidakseimbangan dalam sistem penghadaman atau mungkin jangkitan yis sistemik.

Sebahagian daripada bahan-bahan dalam campuran proprietari Zetaclear ini penyelesaian kuku termasuk badam, cengkih, jojoba, lavender, serai, pokok teh, dan minyak vitamin E bersama-sama dengan asid undecylenic, yang berasal dari minyak kastor, alkohol, dan air yang ditapis. Semburan homeopati Zetaclear mengandungi sulfur untuk hartanah dan mancinella antiseptik dan anti-gatal, satu bahan semulajadi yang datang dari pokok manchineel, yang tumbuh hanya di Caribbean dan digunakan untuk merawat pembakaran dan kekeringan kaki.

Baik Zetaclear semburan homeopati atau gel topikal mengandungi apa-apa bahan kimia yang menyebabkan kesan sampingan yang membimbangkan dan Kesihatan Beli menawarkan jaminan wang kembali 90 hari.

Mengapa Funginix dan Zetaclear Adakah Jadi Popular

Kulat kuku sudah pasti masalah biasa jika tidak sering dibincangkan dengan ramai orang tertanya-tanya bagaimana mereka akan merawat dan berjaya menyembuhkan keadaan ini degil. Apabila ia datang kepada Funginix vs Zetaclear, kedua-dua produk mempunyai reputasi yang mengagumkan dan menawarkan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang bersama-sama dengan jaminan wang kembali yang kukuh.

Kedua-dua Funginix dan Zetaclear diluluskan oleh FDA dan setiap termasuk semua bahan-bahan semulajadi tanpa bimbang kesan kesihatan yang berbahaya, ditambah yang pasti berbanding dengan rombongan ubat-ubatan preskripsi yang boleh menyebabkan banyak kesan sampingan yang agak serius.

Dan, menurut penyelidikan proprietari kami pada kedua-dua produk OTC, masing-masing mempunyai kadar penyembuhan yang amat tinggi melebihi 80% dengan Zetaclear sedikit dalam memimpin pada masa penulisan ini, walaupun maklum balas tambahan boleh menukar ini dalam masa. Walaupun testimoni positif kepada Funginix dan Zetaclear yang banyak, perlu diingat bahawa rawatan tidak ada yang dapat menawarkan jaminan 100% untuk setiap dan setiap orang yang menggunakannya, tetapi kedua-duanya menawarkan keputusan yang baik yang bermaksud majoriti penghidap kulat kuku harus melihat yang tentunya lebih baik dengan rawatan ini.

Dan Pemenang Adakah ...

Pemenang sebenar adalah anda, pesakit kulat kuku yang mempunyai keupayaan untuk memilih antara kedua-dua rawatan yang berkesan, kedua-duanya dengan reputasi yang kukuh di belakang mereka dan rekod baik keputusan. Dengan itu yang berkata, ia adalah yang paling penting untuk mendidik diri anda pada semua pilihan yang baru sedang dibangunkan dan dikeluarkan dengan kerap yang boleh menawarkan alternatif yang lebih baik untuk merawat kulat kuku jari kaki anda. Juga, tinggal mengikuti data pengguna terkini membantu untuk menjelaskan mengenai produk-produk ini dan membolehkan anda untuk membuat keputusan yang betul apabila ia datang untuk mencari rawatan yang terbaik untuk kulat kuku anda.

1 komentar:

  1. Every week-end I used to pay a fast visit this site, because I’d like enjoyment, because this web site conations certainly fussy material. onychomycosis

    BalasHapus